WELCOME

Wednesday, October 14, 2009

Pusingan akhir Grand Slam Karnival GP Joran 2009


MIOR KAMARUL (tujuh dari kiri) dan Mahfar (tujuh dari kanan) bersama penaja Grand Slam Karnival GP Joran 2009 selepas majlis penyerahan tajaan di Balai Berita Kuala Lumpur, semalam.

1,600 kaki pancing serbu Dungun

Oleh Zulhilmi Hat
hilmi@bharian.com.my
Karnival GP Joran 2009 tawar kereta, wang tunai

KUALA LUMPUR: Pusingan akhir Grand Slam Karnival GP Joran 2009 di Dungun, Terengganu pada 24 dan 25 Oktober ini bakal disertai 1,600 pemancing dan menerima penajaan daripada 23 syarikat.

Sebanyak 11 daripada 23 penaja hadir di Balai Berita, di sini semalam untuk menyerahkan tajaan. Antaranya, Pengurus Kanan Komunikasi Korporat Padi Beras Nasional Berhad (Bernas), Roslan Othman; Pengurus Besar Komunikasi Perodua, Sulasi Mahadi; Ketua Pegawai Operasi Super Best, Kamal Mohd Noor dan Pengurus Operasi Outworld, Haslil Razif Amir Hassan.

Turut hadir Pengarah Urusan Global Airis Resources, Mohd Zuwairi Md Safar; Pengurus Besar Boat Explorer Sdn Bhd, Mike Thien; Pengurus Operasi UK Ice Blendz, Mohd Hafis Yaakob dan Pengurus Besar Raudhah Herb Sdn Bhd, Muhd Zaini Abdul Mudtalib. Hadir sama dalam majlis itu, Pengurus Perhubungan Awam Promosi Adabi Consumer Industries Sdn Bhd, Chef Rahman Abu Samah; Eksekutif Pemasaran G-Motosport, Hasnul Hisham Rahman dan Pegawai Pemasaran Noraini's Cookies, Abdul Fatah Ahmad Azlan.

Semua hadiah tajaan itu diserahkan kepada Pengarang Kumpulan Berita Harian, Datuk Mior Kamarul Shahid, timbalannya, Mahfar Ali dan Pengurus Projek Khas Berita Harian, Mohd Mizal Hasbullah.

Antara barangan yang ditaja termasuk dua kereta Perodua Nautica dan Viva Elit, kenderaan Go-Kart dan Kenderaan Lasak (ATV).Produk lain berasaskan makanan dan minuman seperti tajaan Nestle dan Maggi, minuman kesihatan oleh Super Power Best dan Raudhah Herb.

Pusingan Akhir Karnival GP Joran 2009 bakal menyaksikan Juara Kategori Laut membawa pulang RM15,000, kedua RM6,000 dan ketiga RM3,000 manakala juara bagi Kategori Pantai pula menerima RM10,000, kedua RM5,000 dan ketiga RM2,000.

Kategori Khas Pari menawarkan juara RM500, kedua RM300 dan ketiga RM200. Penganjur turut menyediakan sebuah Modenas Kriss dan motosikal mini untuk cabutan bertuah dan 1,200 kemeja- T percuma kepada peserta yang mendaftar awal.

sumber : B Harian Online