WELCOME

Saturday, January 12, 2008

BAGAIMANA ANDA PULANG MODAL !!!

Sekiranya anda di luar sana masing ragu-ragu, sangsi dan was-was bagaimana mendapatkan kembali modal yang akan atau bakal di korbankan (sekiranya menceburi bisnes ice blended ini). Mungkin ulasan ini bakal merungkai segalanya.

Contoh | Pakej RM2999

Anda perlu membuat sasaran jualan bersih cuma RM100 sahaja. Sekiranya anda menjalankan bisnes ini tanpa "off day" selama 30 hari, maka jualan bersih anda = RM3000. Jadi modal bisnes yang di laburkan itu secara totalnya balik modal. Bulan yang berikutnya anda hanya mengaut keuntungan penuh.

Namun sekiranya Allah cuma 50% sahaja usaha anda itu berjaya, maka pulangan modal bakal diraih hanya dalam masa 60 hari. RM50 X 60 Hari = RM3000. Begitulah seterusnya teknik mudah untuk mencipta pulangan modal.















Networker@Taman Medan PJS2

Jadi ingatlah
,
"Jangan berasa rugi hari ini kerana mengeluarkan sedikit modal tetapi anda pandanglah keuntungan besar yang anda akan kecapi esok hari "...Sesungguhnya Langkah Sukses bermula dengan langkah Pertama. Kejayaan Hari Esok bermula dengan Langkah Hari Ini...Rebutlah perkongsian perniagaan ice blended hanya dr myiceblenz marketing...wasalam